Що станеться, якщо не міняти масло в гідропідсилювачі керма

Гідропідсилювач керма є важливою частиною автомобіля, що забезпечує належне керування та підвищену безпеку при їзді. Одним із ключових елементів, що забезпечують його правильну роботу, є олія. Ігнорування заміни масла в гідропідсилювачі керма може призвести до серйозних проблем та пошкоджень системи керування.

Насамперед, негативні наслідки невчасної заміни олії в гідропідсилювачі керма виявляться у зниженні ефективності роботи системи. Стара олія може стати забрудненою, набирати в себе сміття та домішки, що призведе до погіршення змащувальних властивостей та можливих засмічень у системі. Це призведе до появи шуму, труднощів при повороті керма та збільшеного зусилля, яке необхідно докласти для повертання керма.

Незмінна олія також призведе до зносу гідропідсилювача керма та інших компонентів системи керування. Недостатнє мастило і забруднення масла викличуть тертя і знос деталей, що призведе до їхнього швидкого зношування та пошкодження. В результаті, такі несправності можуть призвести до поломки гідропідсилювача керма, відмови системи керування і, як наслідок, погіршення контролю над автомобілем і можливих аварій на дорозі.

ПричинаЩо відбуваєтьсяМожливі наслідки
1. Нестача оліїГідропідсилювач керма працює без мастилаЗ'являється шум при повороті керма, погіршується чутливість керування
2. Забруднення оліїОлія втрачає свої властивості і стає брудноюЗусилля при повороті керма збільшується, можлива поломка гідропідсилювача керма
3. Окислення оліїОлія окислюється через високі температури і тривале використанняПогіршується амортизація в системі кермового управління, може виникнути проблема з поворотом кермом
4. Ушкодження ущільненьОлія не змащує ущільнення гідропідсилювача кермаЗ'являються витоку олії, можливо поломка ущільнень та гідропідсилювача керма.

Це шкодить гідросистемі, особливо фільтру в бачку ГУР. Він забивається, йде наднавантаження, як наслідок – зламаний насос ГУР. Олія для ГУР не така гігроскопічна, як гальмівна рідина, але теж вбирає конденсат. Вода викликає корозію рульової рейки.27 березня. 2019 р.

Що буде якщо не міняти олію в ГУР?

Якщо моторне масло забезпечує безперебійну роботу двигуна протягом сотень тисяч кілометрів, то робоча рідина гідропідсилювача керма відповідає за якість керованості. Під час експлуатації рідина ГУР псується, у ній утворюються продукти зносу, чому вся система кермового управління загалом страждає.

Як зрозуміти, що потрібно міняти масло в гідропідсилювачі керма?

Основні ознаки того, що потрібна заміна олії гур

  1. поява гару (специфічний запах) при водінні та інтенсивних поворотах рульового колеса;
  2. люфт у кермі – Вільне обертання без відгуку кермової системи автомобіля;
  3. зміна кольору вже використовуваного олії;
  4. стукіт у кермі під час руху;
  5. поява піни в олії.

Чи потрібно міняти масло в гідропідсилювачі керма?

Та й надійність гідропідсилювача не викликає сумнівів: ЕУР практично повністю залежить від електроніки, і у разі збою останньої весь пристрій може вийти з ладу. Якщо говорити про періодичність заміни рідини в гідропідсилювачі керма, то в середньому, мастило має оновлюватися кожні 30 000 – 40 000 кілометрів пробігу.

Що буде, якщо закінчиться масло в гідропідсилювачі?

При недостатньому рівні або за наявності значної кількості повітря відбувається незворотні пошкодження насоса ГУРу, оскільки він змащується безпосередньо гідравлічною рідиною. З іншого боку, великому ризику піддаються інші елементи системи, такі як рульова рейка, клапана, управляючі золотники, т.к.