Як працює зовнішня реклама: принципи та технології

Знаходження зовнішньої реклами всюди – це життя для більшості людей. Від рекламних щитів на вулицях до вивісок на будинках та автобусах – зовнішня реклама є невід'ємною частиною міського пейзажу. Але як і чому вона працює?

Насправді зовнішня реклама використовує кілька стратегій, щоб привернути увагу і залишити фірмовий слід у пам'яті потенційних клієнтів. По-перше, можливість побачити рекламне повідомлення протягом декількох секунд або хвилин, поки людина перебуває на вулиці, створює можливість для рекламодавця привернути увагу та передати своє повідомлення.

Крім того, багато зовнішніх реклам мають великі розміри і контрастні кольори, що робить їх дуже помітними навіть у пересуванні. Вони також зазвичай розміщуються на високих або помітних місцях, де люди можуть легко їх побачити. Таким чином, зовнішня реклама може бути дуже ефективним способом привернення уваги цільової аудиторії та створення впізнаваності бренду.

Як працює зовнішня реклама
Тип зовнішньої рекламиОписПереваги
БілбордиВеликі рекламні щити, встановлені на видних місцях у містах чи трасах.Висока видимість, ефект досягнення великої аудиторії, тривалий вплив.
ФотомостиМости перекриті великими рекламними банерами.Ефект присутності, чудова видимість, високий рівень уваги.
Настінні рекламиРеклама, нанесена на стіни будівель чи споруд.Хороша видимість, можливість вибору стратегічних місць, довготривалість.
Транспортна рекламаРеклама, розміщена на громадському транспорті чи транспортних засобах.Мобільність, велика територія, що охоплюється, висока швидкість пересування.

Як працює зовнішня реклама: Привабливе повідомлення викликає інтерес, довіру та запам'ятовується потенційному споживачеві, переконуючи надалі скористатися конкретною пропозицією. Можливість охоплення до кількох мільйонів потенційних клієнтів на місяць, завдяки розміщенню реклами у потрібному месте.23 лист. 2022 р.

Що включає у собі зовнішня реклама?

Зовнішня реклама – рекламні повідомлення, розміщені поза приміщеннями. Наприклад, білборди, реклама на будинках, дахах, автомобілях, зупинках. Вуличне оформлення у брендових кольорах з логотипом та візуальними елементами бренду салону зв'язку також може вважатися видом зовнішньої реклами.

Чим займається зовнішня реклама?

Зовнішня реклама – це рекламні повідомлення, які розміщені на вулиці, зовнішніх поверхнях будівель та транспорту. Представлені у вигляді графічних зображень, відео та (або) тексту. Основні завдання – привернути увагу потенційних клієнтів, збільшити продаж товарів та послуг, підвищити впізнаваність бренду.

Скільки коштує розміщення зовнішньої реклами?

Прайс на зовнішню рекламу на мережевих конструкціях в СПб

Тип розміщенняРозмір М.Вартість руб./місяць
Сіті-формат1,2 x 1,8від 7 900
Пілларс1,4 x 3,0від 12 900
Сітіборди3,7 x 2,7від 34 900
Суперсайти5 х 12, 5 х 15від 159 000

Чим зовнішня реклама відрізняється від вивіски?

Вивіска – Інформаційний стенд/банер, що містить відомості про організацію (найменування, режим роботи, юридична адреса). Зовнішня реклама – інформація, спрямована на невизначену аудиторію, мета якої полягає у приверненні уваги до товару чи послуги, що формує попит.