Як видалити свій коментар у Розетці: проста інструкція

Інтернет-магазин "Розетка" пропонує своїм користувачам широкий вибір товарів та можливість залишати коментарі до покупок, що сподобалися. Але що робити, якщо після написання коментаря ви передумали чи помітили помилку? Не біда! У цій статті ми розповімо вам, як видалити свій коментар на сайті "Розетка" без зайвих проблем.

Процедура видалення коментаря в Розетці досить проста і не займе багато часу. По-перше, вам потрібно буде увійти до свого облікового запису на сайті. Після цього знайдіть розділ "Мої коментарі" або перейдіть до особистого кабінету, де можна керувати своїми відгуками.

Коли ви потрапите на сторінку зі списком своїх коментарів, знайдіть потрібний коментар і виберіть опцію "видалити". Зверніть увагу, що ця опція може бути названа інакше, наприклад, "редагувати" або "відкликати коментар". Однак, у більшості випадків вона все ж таки називається "видалити".

Не забувайте, що віддалений коментар не вдасться відновити, тому перед видаленням рекомендується уважно перевірити текст і бути впевненим у своєму рішенні. І пам'ятайте, що сайт "Розетка" стежить за правдивістю та якістю коментарів, тому висока культура письма є важливим аспектом при написанні відгуків.

Як видалити свій коментар у розетці
1. Увійдіть до свого облікового запису на сайті Розетка
2. Знайдіть сторінку з коментарем, який ви бажаєте видалити
3. Натисніть кнопку "Видалити"
4. Підтвердьте видалення коментаря
5. Коментар буде видалено із системи

Як переглянути відгуки на розетці?

Всі відгуки, незалежно від статусу, відображаються в кабінеті продавця в розділі «Відгуки про товари». Кеш

Як написати відгук на розетці?

Щоб залишити відгук про продавця:

  1. Увійдіть до особистого кабінету, ввівши логін та пароль.
  2. Перейдіть до розділу Моє замовлення.
  3. Оберіть замовлення від продавця, про якого бажаєте залишити відгук. …
  4. Натисніть кнопку Залишити відгук.
  5. У вікні, що з'явиться, виберіть пункт Оцінити обслуговування.

Як видалити товар із кошика в розетці?

У самому кошику є функція 'Видалити все'. Якщо в додатку це 3 точки у верхньому правому кутку. Швидше за все ви самі випадково натиснули 'Купити все' у списку бажань. У самому кошику є функція 'Видалити все'.

Як змінити спосіб доставки на розетці?

Змінити одержувача на замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0800 20 27 27 або через чат-бот.