Що дозволяє зробити піксель?

Піксель дозволяє: Переконатись, що вашу рекламу бачать потрібні люди. Знайдіть нових клієнтів або людей, які відвідали певну сторінку або виконали потрібну дію на вашому сайті. Підвищити продаж.

Піксель — це код, який збирає інформацію про користувачів сайту та відстежує їхні дії. Код формується в рекламному кабінеті соціальної мережі, тому кожна мережа матиме свій піксель. Оскільки Instagram* — частина Facebook* і ці соціальні мережі мають єдиний рекламний кабінет, піксель формується загальний.

Піксель – елемент двовимірного цифрового зображення у растровій графіці. У пікселях зазвичай наводяться розміри графічних банерів. Наприклад, банер розміром 240х400 пікселів має розмір у сантиметрах – 6,35х10,58. 1 см = 37.7952755905511 піксель.

Піксель – Інструмент, який дозволяє працювати з аудиторією медійної реклами. Піксель збирає анонімні ідентифікатори користувачів, які бачили ваші банери. Використовуйте ці дані для налаштування умов показу в Яндекс Директі за допомогою сегмента на основі пікселя.