Якщо газ не видно і амортизатор залишається сухим, то масло стікає зверху вниз і амортизатор стає мокрим. Це говорить нам про те, що він вийшов з ладу або поступово виходить! Потрібно міняти. Саме тому течуть амортизатори – просто він виробив свій ресурс, або розбитий (нашими дорогами).
Пояснюється все тим, що шток змащується олією, що знаходиться усередині стійки. Олія за певних кліматичних умов випаровується зі штока і осідає на корпусі стійки, тільки й усього.
Чи можна їхати з несправною стійкою амортизатора? Ні, її потрібно відремонтувати як можна швидше. Стійка амортизатора поглинає вібрації безпружинних частин при наїзді автомобіля на нерівності дорожнього покриття.
Основні ознаки зношування амортизаторів та верхніх опор
- розгойдування кузова та погану керованість машиною;
- замети та низьку стійкість на поворотах;
- явне «просідання» при розгоні та гальмуванні;
- збільшену чутливість ям і вибоїн;
- невластиву тряску та вібрацію;
- надмірне знос шин.