«Холодні дзвінки» (англ. cold calling) – одна з найбільш поширених у телемаркетингу технологій продажів, а також один з методів розширення кола клієнтів компанії, що полягає в обдзвоні менеджером з продажу своїх потенційних клієнтів (тих, хто раніше не зв'язувався з компанією).
Менеджер по холодним дзвінкам – це співробітник у відділі продажів, головною роботою якого є пошук лідів, потенційних клієнтів для компанії.
8 правил холодних дзвінків
- Використовуйте сценарій.
- Використовуйте свій голос для максимального впливу.
- Відповідайте аргументовано.
- Ближче до діла …
- Задавайте прямі запитання.
- Остерігайтесь великої кількості питань.
- Опір не марний.
- Не переставайте дзвонити
24-Mar-2016