На ресурсі двигунів підвищення робочої температури дається взнаки винятково негативно, бо 120 або 130 градусів – це дуже багато як для гумових і пластикових елементів навісного обладнання, так і для стану поршневої групи.
100 градусів Цельсія Температура перегріву двигуна визначається за температурі охолоджуючої рідини. Її робочі значення – 80-100 градусів за Цельсієм. Якщо стрілка приладу піднімається вище, мотор почав перегріватися. При виявленні перших ознак різкого підвищення температури необхідно зупинитися та заглушити мотор.
Багато хто вважає, що починати рух слід лише після досягнення двигуном температури 85-90 градусів. Але вона є оптимальною, а не робітничою. Рух можна починати за температурі не нижче 50 °C, але не слід навантажувати двигун доти, доки він не досягне 90 градусів.