Що показує CPM?

Скорочення CPM розшифровується як "cost per 1000 impressions" і перекладається як "ціна за тисячу показів". Рекламодавці, які використовують оголошення з оплатою за покази, встановлюють необхідну ціну за 1000 показів, вибирають місця розміщення оголошень та сплачують за кожен показ оголошення.

Який CPM хороший Середні цифри в рунеті починаються від 180 і закінчуються 450 рублями за CPM. Яндекс. Директ і Google Ads мають інший підхід підрахунку вартості – тут ціна визначається не за покази, а за кліки по рекламній об'яві (CPC – Cost per click).

Формати реклами, які займають більше місця на сторінці, мають вищий CPM — вони помітніші і можуть спонукати користувача до дії. Також високим CPM можуть відрізнятися популярні формати реклами, незалежно від їхнього розміру. Видимість (viewability).

Варіант призначення ставок, коли ви сплачуєте за кожну тисячу переглядів (показів) у контекстно-медійній мережі Google. Ціна за тисячу показів у видимій області екрана гарантує, що ви платитимете лише тоді, коли ваші оголошення потрапляють у поле зору користувачів.