Що робити, якщо не повертають гроші за скасований рейс?

Якщо протягом 30 днів гроші так і не повернулися або авіакомпанія відповіла відмовою, пасажир має право подати позов до суду. Незайвими в цій ситуації будуть і звернення до Генеральної прокуратури, Росспоживнагляду та Росавіації.Mar 30, 2022

2 місяців Закон не обмежує терміни повернення, але зазвичай це відбувається протягом 1-2 місяців. При вимушеному поверненні квитків гроші повертаються навіть за безповоротні квитки.

Якщо ви купували квиток у авіакомпанії, зв'яжіться з нею та подайте заявку на повернення. Зазвичай це можна зробити поштою чи через спеціальну форму на сайті. Як правило, гроші повертають протягом 30 днів. Якщо ви купували квиток у агентства чи агрегатора, зверніться до нього для оформлення повернення.

Як отримати компенсацію за скасування рейсу?

  1. Збережіть квиток, посадковий квиток або бронювання (букінг).
  2. Уточніть причину скасування рейсу.
  3. Зверніться до співробітників авіалінії, щоб вас перебронювали на інший рейс.
  4. Якщо вам не пропонують альтернативний рейс – Вимагайте повернення вартості квитків.