Що робити, якщо не прийшов кешбек?

Якщо з моменту покупки пройшло більше 5 робочих днів, а належне повернення не прийшло, то можна відразу звернутися на цілодобову гарячу лінію контактного центру Ростуризму 8–800–550–83–22, або зателефонувати до служби підтримки клієнтів “Мир” за телефоном 8–800–100–54–64.Aug 18, 2022

У разі проблем зверніться до служби підтримки клієнтів програми лояльності платіжної системи «Мир» за телефоном 8 800 100-54-64 або електронною поштою [email protected].

Не виконано умови купівлі за спецпропозицією. – Сплатити саме на сайті, а не у магазині чи кур'єра; – Здійснити покупку на певну суму; – Отримати бонуси можна тільки за кілька покупок, а не за все; – максимальна сума бонусу може бути обмежена.

Що робити, якщо кешбек не прийшов або був невірно нарахований Перевірте, що ваша карта «мир», за якою ви здійснили оплату, випущена банком-учасником та зареєстрована у Програмі лояльності до моменту покупки.