Пасажир повинен прибути до виходу на посадку в літак не пізніше часу закінчення посадки (вказується на посадковому талоні). Пасажиру, який запізнився на посадку чи реєстрацію та оформлення багажу, перевізник може відмовити у перевезенні. В цьому випадку, багаж підлягає зняттю з повітряного рейсу.
Запізнення на посадку Якщо ви таки не встигли зайти в літак, спробуйте обміняти квиток. Для пасажирів бізнес-класу авіакомпанія зазвичай пропонує найближчий рейс. Найімовірніше, щоб отримати новий квиток, попросять заплатити штраф. А якщо тариф був неповоротний, то доведеться купити новий квиток.
Авіакомпанія, чий рейс запізнився, швидше за все виплатить вам компенсацію або надасть якісь плюшки, наприклад, знижку на наступний політ або безкоштовне підвищення класу квитка. Рішення про надання компенсації у будь-якій формі залежить від авіакомпанії — іноді можуть навіть не вибачитись.
Це зазначено у статті 120 повітряного кодексу. Штраф становить 25% від встановленого мінімального розміру оплати праці. за кожну годину запізнення, але не більше 50% вартості квитка. Розмір МРОТ для розрахунку штрафу дорівнює 100 Р. Виходить, щогодини затримки коштує всього 25 Р.