До витрат з управління організацією відносяться витрати, які безпосередньо не пов'язані з виробництвом продукції, виконанням робіт, наданням послуг та їх реалізацією, а також з реалізацією придбаних товарів.Dec 19, 2016
Під управлінськими витратами розуміються витрати, які безпосередньо не пов'язані з виробництвом та реалізацією товарів (виконанням робіт, наданням послуг). Наприклад, амортизація будівлі офісу чи плата за його оренду, зарплата керівництва, бухгалтерії, юристів, витрати на зв'язок.
До управлінським відносите витрати на оренду та утримання офісу, зарплату адміністративно-управлінського персоналу, юридичні та консалтингові послуги тощо. Суми цих витрат накопичуються на рахунку 26 «Загальногосподарські витрати» та щомісяця списуються до дебету рахунку 90 «Продажі».
Ні НК РФ, ні інші нормативні акти не містять чіткого формулювання, що саме слід відносити до комерційним витрат, а що — до управлінським. На практиці комерційні і Управлінські витрати – Це витрати компанії, що відображаються на рахунках 44 і 26 відповідно.