Що таке артефакт у розробці?

Артефакт. Об'єкт, застосовуваний чи створюваний у процесі розробки програмного забезпечення чи систем. Приклади артефактів: проекти, вимоги, вихідні файли, плани, сценарії, імітації, моделі, плани тестування та двійкові файли, що виконуються.

factus – зроблений, тобто "зроблений за законами мистецтва") – продукт творчої діяльності людини. Культурний артефакт – будь-який штучно створений об'єкт, що має як певні фізичні характеристики, так і знаковий, символічний зміст.

Прикладами артефактів є кам'яні інструменти, ювелірні вироби, зброя, кераміка, споруди та його деталі, вугілля древнього багаття, кістки, мають сліди впливу людини та інших.

Артефакт – Опис продукту з певної точки зору за заданим форматом. Він допомагає домовитись усім учасникам процесу, але його не побачить кінцевий користувач.