Останньою стадією ремонту вузлів двигуна автомобіля є "капіталка". Це повне розбирання в автосервісі головки блоку циліндрів, колінчастого валу, блоку циліндрів та інших деталейщо вимагає чималих витрат і великої кількості часу.2 Jun 2016
Зазвичай капремонт двигуна не звалюється на власника машини зненацька. Йому передують сизий дим, що з'явився з вихлопної труби, і зростаюча витрата масла. Двигун невпевнено пускається і погано тягне. Іноді прослуховуються підозрілі шуми та стукіт.
Чим більше пробіг автомобіля, тим більше у нього знос двигуна, і тим вищі шанси «потрапити» на капітальний ремонт двигуна. Стійка «зона ризику» починається при пробігу від 100 тисяч кілометрів.
При такій «капітальці» – Як правило, змінюються маслознімні кільця, іноді змінюють вкладиші у каленвала, бажано поміняти клапана і газорозподільний механізм.