Що таке медіаплан?

Медіаплан – це детальний план рекламних кампаній, які хочуть запустити у заданий період. Зазвичай медіаплан виглядає як таблиця, де зазначені рекламні канали, цілі просування, бюджет, формати реклами, прогнози і терміни проведення рекламних кампаній.

Медіаплан становлять як таблиці. Туди входять рекламні канали, формати реклами, терміни кампанії, прогнозовані охоплення, кількість заявок, кількість продажів, витрати, ключові показники та підсумковий прибуток. Під час кампанії результати щодня звіряють із планом.

Після розробки стратегії рекламної кампанії агенція здійснює планування рекламної діяльності: складає медіаплани для кожного з обраних носіїв, враховуючи при цьому всі розраховані показники майбутньої рекламної кампанії.

Контентплан — це графік постінгу публікацій, планування обраних тем та рубрик. Медіаплан – Регламент термінів рекламних кампаній, вибір інструментів та планування форматів розміщення.