Що таке ніша у коучінгу?

На будь-якому ринку є безліч невеликих сегментів. Їх називають нішами ринку. Вибір ніші допомагає знайти вузьку область, де можна стати кращим і витримати конкуренцію. Така ніша характеризується своєю вузькою цільовою аудиторією та певною продуктовою лінійкою, спрямованою на неї.

Коучинг можна розділити на великі групи: індивідуальний і корпоративний, залежно від цього, з ким він проводиться. Індивідуальний – для однієї людини, корпоративний – для всієї команди. Також виділяють різні види коучінга по галузі застосування: класичний бізнес-коучинг, кар'єрний, особистісного зростання, тощо.

Професійний коучинг включає такі техніки як навідне перефразування, слухання, завдання, уточнення, які допомагають клієнту змінити перспективу і побачити нові підходи до досягнення бажаної мети. Вищеописані техніки застосовні майже в будь-якому різновиді коучінга.