ERP–система – це набір інтегрованих додатків або модулів для управління основними бізнес-процесами компанії, включаючи фінанси та бухгалтерський облік, ланцюжок поставок, управління персоналом, закупівлі, продажу, управління запасами та багато іншого.
Система планування ресурсів підприємства (ERP) – це програмне забезпечення, що допомагає підприємствам автоматизувати основні бізнес-процеси та керувати ними для досягнення оптимальної продуктивності.
Відмінність ERP від CRM Порівнювати CRM і ERP не зовсім коректно: перша – це система автоматизації та контролю продажів, а друга – система управління ресурсами, бізнес-процесами в організації. У CRM ви починаєте роботу на етапі заявки і поступово доводите людину до стадії угоди та повторного продажу.
Простими словами ERP–система – це система для автоматизації бізнес-процесів компанії Основним призначенням систем ERP-Класу є підвищення загальної продуктивності підприємства за рахунок скорочення кількості «ручних» операцій, збору та акумуляції даних та впорядкування бізнес-процесів всередині компанії.