Показник відмов враховує всіх відвідувачів, які залишають ваш веб-сайт з тієї самої сторінки, на яку вони зайшли, не роблячи жодних дій.
Показник відмов у Google Analytics визначається з урахуванням тривалості сеансу і здійснених користувачем дій на сайті. Розрахунок показника відмов можна скоригувати шляхом зміни налаштувань в інструментах веб-аналітики. У статті розглянемо також як зменшити відмови на сайті.
70% і вище – це високий показник відмов сайту. 50-70% – середні значення, типові цифри для більшості проєктів у мережі та односторінкових сайтів. 30-50% – нормальний показник відмов, на “четвірку”. 25% і нижче – відмінні значення.
Відмова – це сеанс із переглядом однієї сторінки на вашому сайті. У Google Analytics відмовою вважається сеанс, під час якого був активований тільки один запит до сервера Google Analytics (наприклад, якщо користувач відкрив одну сторінку сайту і покинув його, не активувавши інших запитів).