Найзручніше робити розгортку в Maya, але принцип роботи універсальний всім аналогічних програм. Скрізь є автомапінг, розрізи та чекер. Якщо хочеш максимально швидко розібратися в інтерфейсі Maya та зробити свою першу 3D-модель, придивись до нашого безкоштовного курсу Intro 3D.
Як зробити UV розгортку у блендер?
Щоб розпочати створення розгортки, потрібно натиснути New вгорі цього вікна, це створить нову текстуру, яку ми будемо накладати. Потім потрібно перейти в режим редагування 3D-об'єкта і розмітити шви, по яких буде розрізана фігура. Збережена копія
Як покращити якість текстур?
Потрібно затекстурити великий об'єкт, у високій якості і мінімум матеріалів – використовуйте тайли. Об'єкт невеликий і необхідні деталі на текстурі – краще робити унікальні матеріали.