Вибрана мережа недоступна, що робити

Що означає, що вибрана мережа недоступна?

У деяких місцях мобільна мережа виявляється недоступною через те, що цей район не входить до зони покриття. Наприклад, у лісах, горах чи інших віддалених від базових станцій територіях може спостерігатися відсутність зв'язку. Збережена копія

Що робити, якщо мобільна мережа недоступна для активу?

  1. Зайдіть у налаштування телефону та виберіть мережа activ/Kcell вручну;
  2. Перезавантажте пристрій – вимкніть та увімкніть його;
  3. Вставте SIM-картку в інший пристрій і перевірте, чи підключатиметься до нього мережі. Якщо SIM-карта в іншому телефоні також не реєструється в мережі, замініть SIM-карту у найближчому офісі activ/ Kcell.