Volkswagen polo автомат або механіка що краще

Автоматична коробка передач коштує дорожче, але за ці гроші автомобіліст отримує комфорт і не нервує в заторах. Механічна трансмісія дешевша, її перевага – легкість в обслуговуванні та довговічність.

Наддувний мотор об’ємом 1,4 л., який також встановлювали на Polo, полюбляє “їсти” мастило, приблизно: 100-200 грамів на кожні 1000 км. пробігу. Тому за його рівнем треба постійно стежити. Підвищеним масляним апетитом славиться і більш свіжий двигун – 1,6-літровий “атмосферник” серії CWVA (потужність 90 і 110 к. с.).

Шестиступінчаста АКПП Aisin надійна, при своєчасному обслуговуванні здатна прослужити до 300 тис. км. Масло за регламентом належить міняти кожні 90 тис. км.

Вибір трансмісії залежить від уподобань водія і його водійського стажу. Підбивши підсумки, можна сказати, що автомобіль з АКПП простіший в управлінні, проте вчитися водити краще на механіці. Бо після неї пересісти на автомат не становитиме труднощів, а от навпаки буде доволі важко.