У газі немає шкідливих домішок, твердих вогнетривких субстанцій, тому на клапанах і свічках нагар не залишається. У лабораторних умовах було проведено наукові дослідження, які показали, що двигун при застосуванні газу забруднюється менше, олія залишається у відмінному стані довше, загальний ресурс агрегату збільшується.
По-перше, при роботі на газі, октанове число якого значно вище, ніж у всіх видів бензину, виключені детонаційні навантаження на циліндро-поршневу групу. По-друге, газ горить повільніше, ніж бензин, тому при нормальній роботі без детонації ударні навантаження на ЦПГ менше, ніж на бензині.
Газомоторне паливо в цьому випадку помітно корисніше для двигуна: суміш згоряє в циліндрах рівномірно, не залишаючи нагару. Навіть найгірший газ для двигуна може виявитися кориснішим бензину, тому якщо думка про заміну олії раз на 10 тис. кілометрів закінчується серцевим нападом, то газ – Ідеальне паливо.
Самим небезпечним і лякаючим елементом будь-якого ГБО є ємність, у якій зберігається газ. У балоні міститься щось, здатне при невдалому збігу обставин перетворити автомобіль на купу металобрухту. Страхи водіїв, зрозуміло, небезпідставні. Однак панікувати від одного виду балона точно не варто.