Першими маячками мають стати неточні свідчення про склад паливно-повітряної суміші, внаслідок чого відбувається погіршення обертів холостого ходу. Транспортний засіб починає різко смикатися, двигун видає нехарактерні бавовни, а на панелі загоряється "Чек".
За допомогою мультиметра (тестера). Потрібно міряти напругу та опір. Щупи приєднуються до контактів у штекері, відбувається вимір у різних режимах роботи ДВЗ. Якщо «лямбда» повністю справна, на оборотах ХХ напруга коливатиметься від 0.1–0.9 вольт.
До основних ознак несправності кисневого датчика автомобіля відносяться запалювання сигнальної лампочки «Перевірити двигун», високу витрату палива та нерівний холостий хід. Датчик кисню в автомобілі вимірює рівень кисню у вихлопних газах, що виходять із двигуна.