Що робить контент продюсер

Основна задача контентпродюсера: через інструменти контент-маркетингу виходити на цільову аудиторію курсів для аналітиків з досвідом, вирощувати знання про практикум як про експерта в аналізі даних, яка робить внесок у співтовариство аналітиків та допомагає розвитку професіоналів.

Що має вміти робити продюсер?

Базові навички у роботі продюсера – активність, комунікабельність та стресостійкість. Дуже знадобляться дружелюбність, наполегливість, а десь навіть нахабство, якщо говорити про комунікацію з рекламодавцями. Збережена копія

У чому полягає робота продюсера?

Продюсер (англ. producer від produce — виробляти) у кінематографі — довірена особа кінокомпанії, що здійснює ідейно-мистецький та організаційно-фінансовий контроль над постановкою фільму. Він також бере активну участь у підборі акторів, технічного персоналу.