Що буде, якщо їздити на старій гумі?

Навіть за невеликого удару покришка ризикує отримати внутрішні ушкодження. Нитки старого корду рвуться, захисний шар зминається, і крізь тріщини в гумі просочується повітря. Грижа не формується, проте з'являється довга зона пошкоджень, що пропускають повітря відразу в кількох місцях.

Подальше використання старої шини з пошкодженою силовою структурою, якою і є каркас, може призвести до її руйнування. І якщо зношування протектора або «косметичні» дефекти помітні неозброєним оком, то пошкодження внутрішньої структури старої шини визначити практично неможливо.

Відповідно до російських вимог (ГОСТ 4754-97), експлуатаційний термін служби шин легкових автомобілів становить 5 років з моменту виготовлення. А наприклад, компанія Continental у рекомендаціях вказує, що всі шини автомобіля (включаючи запаску) старше 10-річного віку слід замінити на нові.

Експлуатувати шини необхідно не більше 10 років або до мінімально допустимої глибини протектора відповідно до сезону використання. При цьому виробник несе свої гарантійні зобов'язання лише протягом перших п'яти років з дати виробництва.