Що потрібно знати для роботи адміністратором?

Повинен знати: правила користування та внутрішнього розпорядку у готелі прейскурант цін на номери та місця, правила прийому та обслуговування громадян, перелік послуг, що надаються у готелі правила етикету, порядок оформлення та розрахунків з особами, які проживають у готелі; експлуатаційну документацію; розміщення та годинник роботи …Май 13, 2013

Обов'язки адміністратора готелю Він вітає та реєструє постояльців, стежить за доставкою багажу в номер, відповідає на всі питання, що виникають не тільки гостей, а й персоналу, здійснює чек-аут, інформує про додаткові послуги та доставляє кореспонденцію.

Для працевлаштування на посаду адміністратора потрібно мати повну вищу освіту за такими спеціальностями, як:

  1. Готельна справа;
  2. сервіс;
  3. менеджер ресторанного бізнесу;
  4. Управління персоналом (інші напрями управління).

У його обов'язки входить: зустріч гостей, оформлення документів, ознайомлення з готелем, вирішення конфліктних та позаштатних ситуацій, а також координація діяльності всіх відділів готелю. Різноплановість функцій передбачає різні типи поведінки та риси характеру.