Що робити якщо немає залізничних квитків?

Якщо у продажу немає квитків до жодного з вагонів, замість посилання «Є надія» буде посилання «Замовити повідомлення». Натисніть на посилання "Є надія" або "Замовити повідомлення", щоб дізнатися, коли квитки на потрібний поїзд або потрібний напрямок з'являться у продажу.

Якщо квитки на потрібний вам потяг є у наявності, ви можете відразу ж їх купити. Якщо ні – у результатах пошуку навпроти номера поїзди ви побачите кнопку «Піймати квиток». Натисніть на кнопку і в вікні, що з'явилося, вкажіть свій e-mail або номер телефону і тип вагона.

– продаж відкривається о 8 годині ранку за місцевим (московським) часом за 60 (45, 90) діб до відправлення поїзда. Якщо ж, наприклад, ваш поїзд йде з Владивостока до Москви, то продаж відкриється о 4 годині за московським часом (о 11-й за часом Владивостока) за 60 (45, 90) діб до відправлення поїзда.

Кнопка «Відслідковувати квитки» розташовується в додатку РЗ у графі у поїзди поряд зі словами «Місць немає». Як пояснили у компанії, при виборі нової опції система сама підкаже, коли у продажу з'являться вільні місця. Клієнт може вибрати тип вагона та діапазон ціни квитка.