За рівнем новизни та інноваційного потенціалу, виділяють інновації: радикальні; комбінаторні; вдосконалюючі.Види інновацій по галузі застосування:
- технологічні;
- організаційно-управлінські;
- економічні;
- маркетингові;
- соціальні;
- екологічні;
- інформаційні.
3.1. Поняття про інновації в освіті, їх класифікація
Реформа | Інновація |
---|---|
Реорганізація освітнього процесу | Зміни у внутрішній організаційній діяльності ВНЗ |
Збільшення фінансування | Зміни у змісті освіти |
Зміни у обладнанні навчальних закладів | Зміни у методах навчання |
До основних функцій інноваційної діяльності вчителя відносяться: – прогресивні (бездефектні) зміни педагогічного процесу та його компонентів: зміна з метою; – Зміни у змісті освіти; нові засоби навчання; нові ідеї виховання; нові способи та прийоми навчання, розвитку, виховання тощо.