Що стосується інновацій у педагогіці?

За рівнем новизни та інноваційного потенціалу, виділяють інновації: радикальні; комбінаторні; вдосконалюючі.Види інновацій по галузі застосування:

  • технологічні;
  • організаційно-управлінські;
  • економічні;
  • маркетингові;
  • соціальні;
  • екологічні;
  • інформаційні.

3.1. Поняття про інновації в освіті, їх класифікація

РеформаІнновація
Реорганізація освітнього процесуЗміни у внутрішній організаційній діяльності ВНЗ
Збільшення фінансуванняЗміни у змісті освіти
Зміни у обладнанні навчальних закладівЗміни у методах навчання

До основних функцій інноваційної діяльності вчителя відносяться: – прогресивні (бездефектні) зміни педагогічного процесу та його компонентів: зміна з метою; – Зміни у змісті освіти; нові засоби навчання; нові ідеї виховання; нові способи та прийоми навчання, розвитку, виховання тощо.