У маркетинговий план входить шість елементів: аналіз ситуації, цілі, стратегія, тактика, бюджет та контроль.
Маркетинговий план – Комплекс дій для досягнення бізнес-цілей компанії. Популярні схеми маркетингових планів – SOSTAC, 4P+4W, односторінковий план та класичний. Маркетингові плани діляться на короткострокові, середньострокові, довгострокові. Горизонт планування – 1 місяць, квартал та рік+ відповідно.
Усі існуючі на сьогодні маркетингові плани можна умовно поділити на чотири основні типи: Однорівневий (Unilevel) план План "Сходинка – точка відділення" Бінарний план
Алгоритм розробки плану маркетингу складається з п'яти кроків:
- Визначення місії підприємства
- Проведення SWOT-аналізу
- Визначення стратегії та цілей підприємства
- Визначення завдань маркетингу та програми дій щодо їх досягнення
- Складання маркетингового плану та контроль за його виконанням